Subject: FW: Vastus Raplamaa Pirgu küla Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. II etapp, IP6149-K2
From: "Aro Kivisild" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 01:33:29 +0300

Tere

Seoses Männimäe (24001:002:0402) ja (24001:002:0401) kinnistu perspektiivse 
elektrivõrguga liitumisega pidime muutma veidi projektlahendust. Männimäe 
(24001:002:0402) kinnistule paigaldatakse KP kaabliga ühisesse kaevikusse 
70m ulatuses reservtoru ning Kruusimäe (24001:002:0880) kinnistule 
projekteeritud liitumiskilp paigaldatakse teest eemale piiri äärde. 
Muudatused on näidatud asendiplaani 7. lehel. Teemaal muudatusi ei toimunud.

Saadan infoks korrigeeritud projektlahenduse.

Lugupidamisega

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 26, 2024 7:54 PM
To: Draftit OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus Raplamaa Pirgu küla Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. 
II etapp, IP6149-K2

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Raplamaa Pirgu küla Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. 
II etapp, IP6149-K2

Registreerimise kuupäev: 26.06.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/7487-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>